Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Anna - 13 juli 2009 18:23


Idag fick jag hem dvd:n "The Dangerous Tour" med Michael Jackson som jag hade beställt. Jag såg denna konsert för första gången häromdagen, när jag tittade på den inspelning jag gjorde dagen då Michael begravdes. När jag såg konserten satt jag helt förundrad och kände att "WOW, den här konserten måste jag bara ha". Den var helt otrolig. Jag har vetat att Michael Jackson var begåvad. Att han var en talang utöver det vanliga. Att han var kung på att dansa och att han sjöng fantastiskt. Men när jag såg den här konserten räckte ändå inte den bilden. Jag insåg varför han verkligen är kung av pop. Varför han var den största stjärnan i vår tid. Som avslutning kan jag bara säga: Har ni inte sett den, se den!   


Dagens låt är en utav mina nya favoriter med Jackson: "Man In The Mirror".


Lyssna här:



Skapa flashcards